måndag 16 mars 2009

period

Ja nu har jag kommit in i en crossfade period! Dom är ju så enormt bra ;) Måste bara linka in min favoritlåt. Jag vet att jag skickade med tre olika klipp i senaste inlägget men då hittade jag inte på denna så nu måste ni ju bara lyssna på den. Sen är det ju en video från blizzard också vilket var lite roligt eftersom spelet är ett intresse som jag och stefan delat sen jäkla Anders presenterade det för STefan för snart fyra år sedan. Jaja vi har hittat flera kompisar där som är roliga att sitta och snacka skit med och dopm hade jag ju aldrig kommit i kontakt med om det inte vore för detta beroendeframkallande spel. Anna var glad att Anders slutade =)




Annars är ju en aningens stressad och lite smått förbannad.... eller kanske inte förbannad utan mer störd vilket jag återkommer till om en liten stund. Först måste jag beklaga mig över jäkla studier och den tidspress jag känner att jag har över mig med tanke på flytt och studier och internet som inte kommer att kopplas in fören om en månad! Känns lite jobbigt men det löser sig säkert. Men hur ska jag hinna packa, flytta, städa och packa upp samtidigt som jag ska plugga? Omöjligt känns det som =(

Sen är jag så enormt irriterad åt en kompis vägnar. Okej att man blir förälder mot sin vilja men va fan är han man nog att sätta på så är han väl man nog för att ta konsikvenserna för det också...eller? Fy fan att både pappan, farmor och farfar kan sitta och veta att dom har ett barn och barnbarn och inte göra någonting åt det!! Att inte ens vilja träffa barnet. Det är ju för fan ett oskyldigt barn som inte gjort ett skit för att förtjänar att inte ens närmaste släkt och en del av en själv inte vill veta av en. Det är så jävla tragiskt att det faktiskt finns sånna människor. Fy faaaaan!!!!!!! Det är starkt av dig gumman att klara av det.... jag skulle nog vilja åka och spränga dom hela jävla familjen i luften, då kan man iallafall skylla på att de dött i en olycka och slippa säga att de inte vill veta av honom den dagen han frågar. Jag hoppas hoppas hoppas att du en dag hittar en underbar kille med en underbar familj som kommer att vara underbara förebilder för din fina pojke. Skit i dom där jävla själslösa och hjärtlösa idioterna, det är iallafall inte några bra förebilder till din underbara grabb. Förlåt att jag kanske avreagerade mig här men jag var bara tvungen för att inte skriva och tala om ett och annat vad jag tycker om den där skiten på facebook!

Nu är det avklarat och jag ska lägga ut en till video som jag hörde första gången i reklamen för jäkla Robinsson

2 kommentarer:

  1. Ja fan jävla människor, blir besviken för det är min son det handlar om och att dom bara kan strunta i han fattar inte jag..tack för att du bryr dig så...Puss å Kram

    SvaraRadera
  2. Klart att jag bryr mig gumman! =)

    SvaraRadera