måndag 5 oktober 2009

hormonstingslig och enormt jobbig!

Valpar är söta när dom är små!!
Hundar är mysigt att ha när dom är vuxna, långa promenader och massa mys!

Men fyyyy fan när dom kommer in i den där jäkla hormonstingsliga perioden.
Jag döööör snart av irritation. Man måste hålla koll på honom oavbrutet hela tiden,
han ligger aldrig still utan kutar runt hela dagarna och så fort man sysslar med någonting annat så
är han och pissar någonstans. Vi har nyss fått lov att flytta ut sängen i vardagsrummet och gissa vem som inviger möbleringen med att kissa i sängen?? Fy fan jag var så förbannad... känner bara för att låsa ut honom på balkongen just nu och låta honom sitta där resten av tiden!! Fan man orkar väl inte stänga in honom i ett rum med kompost galler så fort man inte har tid att hålla ett öga på honom. Nyss fann jag att hela min gardin som jag nyss hängt upp var ner pissat!! Åh va less jag är nu... skit fan också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar