söndag 24 januari 2010

En seg med skön helg!



Ja denna helg har varit enormt seg,har verkligen inte gjort någonting!!
I fredags så satt jag här med två av mina käraste sötaste vänner och drack vin ;)
Min kära Eva ska ju flytta ifrån mig i nästa vecka och lämna mig för Göteborg =(
Jag kommer att SAKNA massor...
Min kära Susanne klarade sitt teoriprov i fredags <3 nu väntar bara uppkörningen och sen är det klart!! Det där fixar hon galant utan problem det är jag övertygad om!!!
Igår (lördag) så låg jag i sängen halva dagen och tittade på alpint, sen var jag tvungen att ta mig ur sängen och faktiskt klä på mig för då kom Sus med barnen och det blev ett himla liv här med hamburgare och missnöjda/trötta barn som körde körsång i köket!! Johan Falk med mina älskade på kvällen!!

Sen måste jag ju ändå slänga in att ibland så kan faktiskt vuxna människor bete sig minst lika illa som det klagas över att ungdomar gör... det är inte konstigt att många ungdomar gör som domn gör om de tittar på sina föräldrar =O Det var fest i grannhuset igår kväll... musik spelades så det lät i precis hela kvarteret och det som förvånade mig mest var detta skrikande!! Det lät verkligen som rena rama fjortisfesten med skrik som hördes allt för väl på lååångt avstånd! Att folk inte tänker på andra, visst kan man ha fest men lite hänsyn får man ju ta!!!

Jaja idag då?? Ja denna dag har varit minst lika seg... ont i magen idag och mest legat och myst i soffan framför skidåkning och en bra bok! Jagade ut stortjejen i snön så hon fick lite frisk luft ;) Tänkte att någon av oss behövde det!! Jaja ikväll blir det lite Johan Falk igen och sen tidigt i säng för imorgon ska barnen till dagis och jag ska till skolan! Får se vad vi får göra imorgon då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar