onsdag 17 februari 2010

Båtresa till Tallin


Nu har vi börjat planera in resan till Tallin.
Vi har fått en 40 timmars kryssning för åtta personer till Tallin,
dock mitt i en vecka så det blir lite svårt att styra ihop med ledigheter, barnvakt och hundvakt. Barnvakt fixad ;) Hundvakten är dock ett litet problem, främst för att många jobbar och sen för att vissa dömmer min lilla nakenhund och tycker han är pinsam att gå ut med =( Ja sen måste han ju ha kläder på sig också!!

Ja vi får se hur det går med allt, vore skönt med en liten semester helt barnfria och bara slappna av och ha roligt. Ja detta blir säkert kul! Håller bara tummarna nu då för att allt ska gå ihop och att det finns några som kan och vill följa med :)

För övrigt så är väl allt bra.
Har lite ont i kroppen och känner mig lite trött och hängig, kroppen är attackerad av baciller men dock så tar mitt immunförsvar ganska väl hand om dessa så det blir sällan värre och trötthet och ont i kroppen. Ibland kan det kännas skönare om man bara kunde få bli rejält sjuk så det fick vara bra sen... nä istället så får man gå och känna sig halvdö i en period.

Plugget går bra, idag har det dock inte blivit så mycket gjort =(
Skärpning nu så blir jag säkert klar snart =)
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar