måndag 19 april 2010

Ångest Delux...


Nu var det länge sen jag uppdaterade här,
och enda anledningen till att jag gör det nu är för att jag behöver skriva av mig!
Jag mår just nu åt helvet och vet inte vart jag ska göra av mig själv och min ångest... mitt i allt detta så ska man ta hand om en trotsig sex åring som får utbrott på utbrott och som inte går att göra någonting åt.

Resten vet jag inte om jag kan göra så mycket åt,
jag är den jag är och vill inte ändra hela min person för någonannans skull...
Om jag skulle göra det, skulle jag vara nöjd med mig själv? Betyder det ens att det skulle bli bättre? Ska man ändra sig efter hur någon annan vill ha mig?

Jag kan inte anse det... om jag inte duger som den jag är så kanske jag inte är rätt.
Då kanske man borde söka sig efter någon annan som passar en bättre.

Att känna sig osäker är ett helvete, denna osäkerhet har jag inte kännt på så många år, denna osäkerhet har jag aldrig känt med min kära...
Hur det än går, så hoppas jag att det blir till det bästa... för oss båda, för oss fyra!

1 kommentar:

  1. Gumman <3
    Älskar dig!
    Du ska inte ändra på dig. Man kan kompromissa, men inte ändra den man är <3
    Hör av dig om du har tid och lust <3

    PUSS!!!!

    SvaraRadera