torsdag 23 september 2010

något nytt?

Ja kanske lite då :)
Jag är färdig med min utbildning och är nu utbildad undersköterska.
Det är så skönt att äntligen ha en utbildning att luta sig emot,
men jag vet dock fortfarande inte vad jag vill bli när jag blir stor.
Har tusen idéer men just nu ser jag bara hinder och murar framför mina drömmar,
en dag kanske jag finner styrkan att riva dessa murar och hinder och satsa på det jag vill. Men just nu måste jag fokusera på att skaffa mig ett jobb så jag får en möjlighet att försörja mig och barnen och kanske till och med ha råd att göra nått ibland :)

Nyss har jag varit på en intervju... en anställningsintervju :)
Tänker inte berätta vart än dock haha
får svar om en vecka om jag fått det eller ej!

Ikväll blir det mys och The ultimate fighting med <3
imorgon blir det träning med dalabjj i min nya gi!!
Spännande!!

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar