fredag 28 januari 2011

börjar om igen


Tiden går
jag försöker hänga med
men just nu tror jag det är bäst att bara följa strömmen.
Jag har börjat jobba, trivs bra men det är klart att det finns folk man undviker...
glad att jag äntligen fått ordning på ekonomin i alla fall, jag behöver det verkligen! Har idag betalat räkningar utan att deppa ihop efteråt.

Blir dessutom typ sambo nu igen,
jag kanske börjar lära mig livets stora gåta (!)
men ibland är kärleken för stark för att ignorera den trots ett fullständigt brustet hjärta och många tårar...

Vi får bara hoppas att det går bättre denna gång!!
Jag kan inte hjälpa, att jag är en hopplös romantiker, kärleken vinner =)

Hade en gång en vän som tänkte som jag om kärleken,
tyvärr är hon inte kvar i mitt liv längre, kanske valde hon också kärleken som den romantiker hon är ;)
Önskar henne i alla fall all lycka i livet <3

För övrigt så hoppas jag att livet lugnar sig nu, att jag får nuta av att allt bara går vägen, kanske tar jag mig ett körkort eller nått :)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar