tisdag 13 januari 2009

Studentliv

Nu har mina kurser börjat! Första terminen ska jag läsa Historia, Svenska, samhällskunskap, religion och naturkunskap. Eftersom det var så många år sedan jag pluggade sist så känns det lite nervöst men samtidigt roligt, jag är redan färdig med veckans uppgifter så nu ska jag börja se över inlämninguppgifterna som ska in om fyra veckor. Skönt att ligga steget före så slipper jag iallafall hamna efter!

Idag har Elin äntligen varit på dagis igen, hon har haft jullov nu i tre veckor men idag så fick hon äntligen gå dit och leka av sig ordentligt. Isabelle där emot är ju hemma i en månad till innan hon ska börja dagis, känns lite konstigt när hon är så liten att hon ska börja dagis men Elin var faktiskt precis 1 år när hon började dagis så hon var ju inte stor hon heller. Isabelle har varit lite trött och gnällig idag, kanske är det en till tand på väg eller så är det väl nått annat på gång. Alla vi andra har ju varit sjuka så någon gång blir det väl hennes tur också!

Nu ska jag sätta mig framför böckerna igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar