tisdag 17 februari 2009

bättre

Idag är det Tisdag och jag börjar äntligen känna mig lite bättre. Jag mådde verkligen jätte dåligt, jag var ju förkyld runt jul och den var ju minst sagt mild gentemot denna förkylning. Så nu måste jag plugga massor för att komma i kapp! Jobbigt att man inte ens kan vara sjuk utan att måste plugga ändå för att inte hamna efter.

Isabelle kräktes i natt också. Jag får väl ge mig då, hon har väl magsjuka då!! Jag har envisats om att hon inte har det för att hon kräks för sällan för att det skulle vara magsjuka. Hon kan äta nått ibland utan att det kommer upp på en gång. Men upp kommer det till slut även om det tar flera timmar. Så dagis får vänta :( Trist för nästa vecka är det ju lov så då är ju inte Elin där eftersom hon har en sån där avgiftsfri plats! Får se om vi skjuter upp det till efter lovet eller om Isabelle får gå dit ändå utan syrran!! Nej nu måste jag plugga som bara den! I går gjorde jag dessutom en uppgift i religionen, men när jag hade sparat den så visade det sig att den inte blivit sparad. Så arbetet är nu ett minne blott, bara att göra om :( Bye Bye

1 kommentar: