lördag 21 februari 2009

Lördag

Idag har varit lite av en lat dag. Har mest legat på soffan och glott på tv, skönt faktiskt för det händer ju väldigt sällan! Sen nu på kvällen så har jag och Stefan och Elin tittat på björn bröder 2 Elin tyckte den var lite sorglig och grät en skvätt. Haha mammas känslighet när man tittar på film märker jag!! Annars har det inte hänt så mycket. Isabelle har fått problem med magen helt plötsligt så plötsligt har jag två ungar med problem med magen, inte allt för skoj. Isabelle vägrar äta, jag försöker få i henne katrinplommon och messmör med förgäves. Jag hoppas verkligen att det ger sig. Så jobbigt när dom har ont de små! Jaja nu ska jag väl lägga mig och sappa på teven igen, kanske kolla på melodifestivalen som alla andra följer så duktigt. Hej så länge

Lägger upp en liten film jag hittade på Elin när hon var liten. Så otroligt söt och nu är hon så stor. Även fast hon fortfarande är söt ;)


2 kommentarer:

  1. Vikken sötnos!!!! Tänk att sådär stor ska min lilla plutt oxå bli... oj oj oj =) Hon är adorable :)

    Puss sötnos!

    SvaraRadera
  2. hehe ja nu får du komma hem så jag får se till lilla klumpe <3

    SvaraRadera