lördag 21 februari 2009

så matt

gud så trött jag blir...
Stefan har sovit hela kvällen så jag fick ägna min kväll själv i soffan, inte helt fel men det var ju bara skit på teven också. Strax före elva, Isabelle kräktes ner hela sängen.... världens mammigaste unge och lät mig knappt bädda rent i hennes säng. Fick lite laxeringsmedel för att hjälpa magen för nu har det hållt på i en vecka och ungen äter ju inget. Samtidigt så började Elin att blöda näsblod så hon blödde ner hela sängen!! Fick lov att väcka upp Stefan för att få hjälp och nu sover de igen =( tänk att ska nbånting ske så ska allt ske på en gång. Plugget blir ju ocså lidande då Isabelle vägrar vara någon annanstans än hos mig och Elin har feber. Jaja jag hoppas att mina lärare förstår, det är ju trots allt en vuxenutbildning och jag lär ju inte vara den enda med barn. Hoppas nästa vecka blir bättre! Hej svejs hoppas ni andra haft det bättre än jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar