onsdag 4 februari 2009

Stressad!

Just nu i denna stund borde jag sitta ner grävd i mina studieböcker och göra klart alla arbeten som ska in på fredag. Men jag har fastnat med mina bilder på barnen samtidigt som jag försöker lista ut vad jag ska hitta på åt stefan i alla hjästans dag present. Jag och Stefan har verkligen aldrig någonsin gjort någonting speciellt för varandra vare sig på alla hjärtans dag eller våra årsdagar. Men det känns lite viktigare nu när allt känns så trist mellan oss. Självklart så går det alltid upp och ner, men vi har alltid tidigare varit vana med att vara barnfri då och då och kunna sova, umgås och kanske gå ut. Men nu får man liksom inte tid till sånt vilket är tråkigt. Livet är ett enda diskuterande om vem som ska göra vaed, båda är ju hemma hela dagarna och kommer aldrig ifrån varandra. Jag pluggar hemma och han är föräldrarledig, inte konstigt att man känner att man bara vill slänga ut varandra. Nu har jag dessutom börjat röka på kvällarna...jag vet att det är jätte dumt, det började runt jul då jag tyckte som alla andra att allt var stressigt och jobbigt. Lite deppig över att Elin inte skulle fira med oss och sen saknar man ju alltid familjen över sånna helger, ja sen var det kört. Men jag skulle aldrig våga visa Elin att jag tjuvröker så jag röker enbart när dom sover på kvällarna, vilket är bra för man röker ju inte speciellt mycket då. Älskar miuna små barn och vill inte visa att mamma är dum och kass som inte kan låta bli sånt där skit. Stefan blev självklart arg och skulle lämna mig bla bla bla... för tre cigg på kvällen som inte skadar någon annan än mig??? Vilket kärlek!!! Jaja nu är det bäst att jag sätter fart annars blir det ingenting gjort! Måste passa på nu när jag är ensam. Hej hopp

2 kommentarer:

  1. Sätt dig och plugga nu:)!!!Kram

    SvaraRadera
  2. ja jag ska men så hittade jag på en så rolig scrapbooking sida, men fan va svårt det var ändå =)

    SvaraRadera