onsdag 11 mars 2009

lite gamla bilder

Detta är ju som ni ser en liten fest i alla fall, men jag måste ju släppa in lite kärlek också. Detta är inget man ser så ofta nu för tiden så sug i er. Det är i alla fall hemma hos Hansén när han bodde i Falustad och festen består nog bara utav mig, Stefan, Anna och Anders. Foto: Anna

Världens snyggaste bild på världens goaste killar =) Detta tror jag ska vara på Etage en kväll för länge sen när det var en massa halvnakna tjejer som dansade omkring i underkläder och gjorde reklam för en ny cider. Foto: Dom själva

Detta är en fest hemma hos mig och Stefan innan vi drog iväg till Etage med de halvnakna brudarna. Detta är iallafall jag, Nathalie och Anna! Anna med långt hår dessutom ;) Foto: Stefan tror jag

*mums* Salming på Harrys! *mums* Foto: Me me me
Detta är Anna och Stefan på fyllan haha. Förlåt Anna men jag kunde inte låta bli ;) Foto: Ingen aning
En sommardag på väg till Anna och Anders på middag. Foto: Stefan

Efter middagen på väg till förfesten, jag har tydligen skavsår. Foto: Stefan

Väl på förfesten, det blev kubb iallafall vilket var skoj. Sen stack vi kanske ner på krogen, jag minns inte =) Foto:Stefan


OMG behöver jag säga mer??

2 kommentarer:

  1. Hahaha, vad kul med massa gamla bilder :) Snygga som få är vi ju också :P Tror jag har en ännu värre bild på mig och Stefan någonstans....

    SvaraRadera
  2. Ja bilderna man trodde att man glömt :)

    SvaraRadera