tisdag 10 mars 2009

det är inte sant

Idag blev det klart med lägenheten.
Nu är det bara in och skriva kontrakt och vänta på att få betala in första hyran så att vi får ut nyckeln och så var det bara att packa, bära, städa. Men så underbart det är när det är klart och man sover, äter och bor i sitt nya hem.

Sen fick jag även brev från kvinnokliniken idag...
cellförändringarna är tillbaka så det är bara in på en till operation.
Nästa fredag fick jag tid så det är väl bara att sticka dit och ta bort det för en andra gång då!

Annars har jag varit med Jennie idag, kikade in på rusta och jysk
och sen åkte vi till henne i hosjö och åt god mat och hennes cheescake... mums vad gott det var men fan va full i magen man blev. Sen åkte jag hem och skållade mig i badkaret.
Imorgon är det fotografering på dagis så det är bara att sticka upp i ottan och göra de små fina. Vi skulle dessutom lämna dom lite tidigare så att Isabelles utbrott för att vi lämnat henne ensam med en massa främlingar har gått över och hon kan le in i kameran. Jag tvivlar men man kan ju hoppas att det blir några fina kort att ge bort till mormor i present sen ;)
Nu ska jag tjuvröka lite och sen sova sova sova... trött och frusen idag!
God natt

Hittade lite gamla fest bilder... kommer fler imorgon om jag har tid för nu måste jag lägga mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar