söndag 5 april 2009

panik och stress men vädret är ju underbart

Ja nu var det några dagar sen jag skrev igen. Har en del att göra och får inget gjort.
Nu har iallafall våren börjat komma smygande och det är helt underbart. Stefan har jobbat hela helgen och jag har varit ute med barnen medans Stefan bara jobbar. Men det kvittar ju egentligen vad han gör... nu har han kommit in i en poker period och sitter mest med det om han inte badar eller brer mackor för att han är hungrig. Kartongerna står kvar nere i förrådet och det tog en vecka innan han började hjälpa mig att röja i hallen. Får se om jag får någon hjälp med kartongerna nere i förrådet snart.

Annars så händer det inte så mycket. Elin har träffat en kompis i samma trapp som hon lekt med idag, vi har varit ute i vårvärmen hela helgen och det har varit underbart. I går var vi hos mamma nästa hela dagen, tog en sväng till sågmyra och sen grillade vi. Idag har de stora barnen cyklat (Elin måste ha en större cykel) och så har vi lekt i lite lekparker sedan gik vi hem till mig och drack kaffe. Det blev lite sent och Elin fick äta framför bolibompa vilket aldrig händer annars.

Nej nu ska jag plugga lite!!
hej på er så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar