lördag 11 april 2009

vår vår vår

Gud va underbart det är med sol och vår...äntligen som jag har väntat.
Vi har visserligen haft en väldigt bra vinter med mycket snö för en gång skull
och vintern är ju alltid så förbaskat lång men nu verkar det som att våren börjar nalkas igen.
Har idag varit ute i solen hela dagen nästan. Var hem till mamma under dagen sen gick jag hem och stirrade på balkongen medans farmor var ute med Bellan och lät henne sova en stund i vagnen.
Senare gick vi över till mamma, jag och Stefan med barnen... svärmor och syrran med partner plus mamma och Tony. Självklart var Kosse med och han fick dessutom smaka kött som blev över. Ingen gladare än han, dessutom lapade han i sig halva mitt vinglas så fort jag vände ryggen till. Han sov gott i soffan brevis en febrig och trött Elin sen. Anders och Anna var förbi och kollade in vårat palats... trevligt med besök från nära och kära, kommer inte ut så många till Hosjö för att hälsa på och jag kan bara inte förstå varför ;)

Igår så träffade jag Bella och hennes barn. Det var kul för det händer tyvärr allt för sällan. Simone lärde sig och blåsa ballong också... stora tjejen ;) Hoppas dom hade en trevlig Påsk hos mamma och att hon kryar på sig och blir bättre snart. Nu ska jag lägga mig framför teven i sovrummet. Kram på er och njut nu av våren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar