måndag 20 april 2009

fan fan fan också

Ja nu har då solen skinit i flera dagar även om det dock inte varit någon vidare värme, men hellre soligt och ljust ute än detta jäkla mulna mörker. Värmen är ju på väg och tussilago har jag sett i dikeskanten. Sedan sist så har det inte hänt så himla mycket... ligger fortfarande efter med studierna sen flytten och hur jag än bär mig åt så verkar jag inte komma i kapp. Nu börjar jag känna detta som en stor klump i magen för jag vill ju verkligen klara detta så att jag har det avklarat. Det är andra gången jag testar mig på detta nu så klarar jag inte dessa simpla ämnen så känns det som ett enormt misslyckande. Det är ju verkligen inte svårt det tar bara en sådan enormt lång tid att läsa all den text som ska läsas. Jaja jag ska se till att få denna skit gjord nu så jag blir klar någon gång.

Måste ju även berätta om vårat lilla tillskott i familjen. Filip är en liten puff på 10 veckor... en liten vit ludenboll som är envis som synden och full av energi och bus. Så nu har man ju skaffat sig någonting mer att ägna sig åt så jag får ju skylla mig själv som drar på mig så mycket jobb, men det är det värt i slutändan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar