onsdag 10 juni 2009

Nu börjas det

Har aldrig varit med om så många dagar med så trist väder. Ska sommaren med sol och värme aldrig komma eller är den redan förbi?

Idag har jag varit på Falu djursjukhus för att ge Kosmos en hormonspruta. Så kallad kemisk kastrering. Meningen var att han skulle få ett chip men det fanns inte att få tag på just nu så jag skulle få komma tillbaka så fort det kom in igen. Jag förklarade för denna trevliga veterinär att jag har två barn, en valp, ingen bil och en åksjuk hund plus att jag i nästa vecka börjar jobba så jag fick ta och nöja mig med en hormonspruta. Snällare för plånkan men tydligen risk för färre biverkningar. Med min tur får väl Kosmos alla....

Jaja sen har min kusse varit och hälsat på så vi har varit ute och strosat omkring vilket alltid är trevligt. Trist att det ska vara så kallt bara =(

Imorgon ska jag iallafall på jävla basinformation på arbetsförmedlingen klockan nio sen på fredag ska jag jobba för första gången på säkert ett halvår eller nått. Lite trist känns det men kanske blir det bättre så fort jag kommer dit, nu är jag bara nervös för att jag inte varit där på så länge. Jaja nej nu ska jag bada och läsa nya hundsport som kom idag, sen blir det Arn och i säng i tid.
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar