tisdag 23 juni 2009

äntligen lite sol

Nu har jag suttit ute i solen i två dagar...
så skönt att värmen äntligen kommit, har äntligen kunnat gå ut med hundarna på kvällen i bara tröja och ingen tjock jätte tröja. Över tio graders strecket när man kommit upp på morgonen!!
Ja vad kan man säga?? Äntligen kanske sommaren har kommit.

För övrigt så har jag börja jobba iallafall. Ska nu jobba fram till augusti vilket känns skönt ändå att få in lite pengar till slut. Stefan jobba på vilket gör att det är lite jobbigt med hundar och ungar när man är ensam på kvällar och så men det går fint. Nu ska han få känna på detsamma när jag har börjat jobba och inte alltid är hemma.

Annars sitter jag mest i solen och löser korsord, sudoku eller läser någon av mina älskade hund böcker eller tidningar och det är verkligen toppen. Senaste inköpet var Cesar Millans bok och den verkar toppen. En enormt charmig man den där Cesar med en enorm kärlek till djur och sin familj. Ja ja hoppas ni andra får det bra nu i värmen och njuter ordentligt av solen.

Kramar Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar