måndag 17 augusti 2009

gräsänka

Så var Stefans helvetes vecka äntligen över.
Han har jobbat eftermiddag plus helg... jag har inte sett skymten av honom på hela veckan.
Dessutom så håller jag på att dra på mig någonting känns det som. Ont och tung i huvudet och näsan har gått i baklås, tät men ändå inte tät eller nått. Skumt känns det iallafall. Och får icke glömma att jag är trött... helt förstörd med andra ord. Men det är säkert inget, jag blir aldrig eller sällan sjuk. Detta kommer bara vara nått halvdant början till sen försvinner det.

På onsdag åker iallafall Stefan och ungarna till Särna för att umgås lite med farfar Gunnar. Själv får jag stanna hemma med hundarna, sen fick jag lite arbete också som jag måste stå i. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på men jag borde verkligen passa på att städa här hemma. Ser fördjävligt ut och hur jag än försöker så ser det lika jävligt ut igen. Sen har jag bjudit över en gammal kär vän så vi får se hur det blir. Då blir det iallafall en mysig kväll med vin, musik och massor med prat hoppas jag ;)

Jaja hej hopp på er alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar