måndag 10 augusti 2009

Mysig helg

Denna helg har varit mycket mysig och trevlig.
På lördagen så hade vi en liten kräftskiva jag, Stefan och grannen och barnen.
Vin blev det medans barnen sov, Stefan gick och la sig tidigt medans jag och Susanne satt upp till tre och snackade skit ;) Kul var det iallafall och jätte trevligt att få ha någon att prata skit med!! Tack för det!!

På söndagen åkte Elin med sin farfar till Furuvik så det var jag Stefan Isabelle och hundarna som umgicks den dagen. Runt halv fyra så kom Filips uppfödare Tessan förbi och vi var på ett inhägnat område och fikade medans hundarna fick springa fritt och leka av sig. Dom är så fina och Tessan tog så många fina bilder på min stiliga kille! Nu ska vi försöka ta oss dit oc hälsa på i slutet av månaden men måste försöka hitta på någon som kör också... får se hur det blir med det!! Jaja nu ska jag fortsätta spela beta med plastisen haha

kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar