söndag 11 oktober 2009

Mys!

Bell när hon var liten!


Elin förra hösten


Idag har jag en en sån där mojsig mysdag.
Känner mig lite trött och just nu är min högsta önskan att få sätta mig i soffan och läsa böcker och tidningar hela långa dagen. Mysa ner mig i ett väldoftande bad och bara njuta av värmen, kanske börja med en stickning nu när kylan knackar på rutorna utanför. Kanske klä mig riktigt varm och ta en lång promenad med hundarna. De skulle dom behöva, speciellt Filip.

Ja detta är exakt vad jag känner för idag. Morgonrock och te med levande ljus till kvällen när mörkret sjunkit utanför fönstret!

Detta blir dock svårt att uppfylla då man har barn som springer omkring en, skriker och gnäller. Na mamma, NA MAMMA tjatar Bell och Elin tjatar om hon tråkigt hon har. Jag försökte sätta dom framför bumbibjörnarna som går i repris nu men nej...

Kan ingen bara komma och låna mina barn för en dag?
Hämta dom nu och komma tillbaka under eftermiddagen, då gärna med en mål mat!
Jaja man kan inte alltid få som man vill!

1 kommentar: