onsdag 21 oktober 2009

SLUT!!!

Jag är just nu så otroligt deppig och känner en enorm saknad inom mig!
Haha det är ju skitlöjligt att man kan bli så otroligt trollbunden av en bok.
Jag har ju ägnat mina senaste sex dagar åt att läsa 2500 sidor skrivna
av en helt otrolig författare. Stephenie Meyer....
Jag blev helt förtrollad och enormt förälskad i alla dessa karaktärer som cirkulerade i denna otroliga serie! Nu är det slut... det är över och jag överväger verkligen att läsa om dessa böcker på alla språk som finns vare sig jag fattar det eller inte. Det är så tomt nu när jag inte ska få läsa om dessa personer mer.
Nu får jag vänta till film nr två kommer ut... jag kommer stå först i ledet för att få se den på premiären! Första filmen heter twilight och är en otroligt bra film, även om böckerna är tusen gånger bättre!

Tack Stephenie Meyer för denna underbara upplevelse.
Har ALDRIG ALDRIG någonsin blivit så beroende av en bok förut.
Tvivlar på att jag kommer bli i framtiden...
Är löjligt förälskad i dessa karaktärer.... Edward; otroligt kärleksfull och varm människa. Bella; Full av kärlek, humor och så klumpig att man ibland viker sig dubbel av skratt. Alice; En glad och otroligt varm tjej. Emmet; En stor lustigkurre. Jasper; haha ja vad ska man säga. Rosalie; Hård yta med en passion för att skrämma vettet ur alla med sitt otrevliga skal. Dessa personer är bara påhittade... av en otroligt cool människa!!

Tvivlar på att den femte boken hon skrivit är lika bra... men det återstår att se ;)
Alla ni som läser...läs hennes böcker.
Ni son inte läser... se hennes filmer =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar