fredag 23 oktober 2009

Twilight saga

Höst, kallt och mörkt!
en perfekt tid att ägna åt att sticka lite och läsa massor av böcker.
Synd att jag inte kom på det för en vecka sedan att man kunde sticka och läsa böcker samtidigt. Det tar längre tid att läsa då ;) Jag hade haft massor med bra läsning kvar! Idag hoppas jag på att Stephenies senaste bok ska komma som jag beställde här om dagen. Den handlar ju tyvärr inte om familjen Cullen och Bella Swán men jag kan nog överleva ändå.

den 20 november är det premiär för New moon, baserad på andra boken så det kan jag ju alltid se fram emot. Sen fick jag här om dagen läsa att Stephenie ska komma ut med en bok från Edwards perspektiv vilket gjorde mig överlycklig... Nu är ju bara frågan om när den kommer ut!!!

Har även hört att jag inte är värst vad det gäller att avguda denna serie och dess filmer... finns visst någon som läst serien fyra gånger och sett filmen minst tio. Kanske finns det dom som är värre ändå så än är jag inte galnast av de fans som finns till denna underbara serie. Nu ska jag iallafall börja läsa lite i bok tre igen för att få en liten dos av den underbara familjen Cullen ;)Sen mjukar jag upp fingrarna med att sticka en halsduk till Bella innan jag ska fortsätta med en tröja till henne! Ha de bra i höstrusket nu ;) Hej hopp

2 kommentarer:

  1. Jag har sett filmen 5 ggr iaf :)
    Har tyvärr inte läst böckerna, men eftersom att jag pluggar, så tycker jag att jag har nog med den kurslitteraturen jag måste läsa... Hinner ju knappt med ändå :)

    Men jaa du Linda, förälskad är man allt! :)

    SvaraRadera
  2. Mmmm du bara måste läsa böckerna... ta dig tid för dom är verkligen guddomliga jag lovar!!!! Värd varenda sekund av sin frånvaro från verkligheten! ;)

    SvaraRadera