lördag 12 december 2009

Fullt upp!

Jaa det är väl det minsta man kan säga just nu känns det som.
Har i alla fall startat studierna och pluggat nu i fyra veckor, trivs verkligen som fisken i vattnet och älskar att få gå dit och träffa alla människor som går där. Det har varit en stökig start med mycket tjaffs då informationen från af varit väligt dålig. Sen har dom sina regler och vad man än har för argument emot dom så är det ingen idé...man förlorar.

det är i alla fall en del flängande med barn som ska till dagis och studierna tar för mig en del tid då det känns som att jag är mer driftig på kvällen när jag sitter hemma med min lilla bärbara och myser med mina uppgifter ;)

Sen har stefan jobbat nu de senaste tre helgerna vilket innebär att jag studerar mer än heltid till vardags och har fullt upp med att ensam ta hand om hundar och ungar på helgerna. Det är inte alltid det lättaste men det är ju självklart någonting som jag valt själv så jag bör inte klaga.

Bell har fått vattkoppor nu också. Hon har tyvärr en hel del besvär av dom jäklarna, feber och klåda som hon antagligen inte riktigt känner igen då hon trots allt är ganska liten än. besvärligt och jobbigt är det i alla fall. Skulle in och köpa salva mot klådan idag... fanns en super bra salva som jag köpte. Så säger hon på apoteket att det ska smöjas på varje koppa... ni som sett Bell förstår vilket jobb det är. Hon har oändligt med prickar så jag har ju skaffat mig nått att göra om inte annat ;)

Nej nu ska jag väl bomma igen här så jag kanske kan få några minuters sömn i ögonen innan Bell vaknar och är ledsen igen =(

God natt världen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar