måndag 30 november 2009

sista november!

Jaha så var denna månad slut och imorgon är det första advent.
Fan nu bara 24 dagar kvar till jul... vart fasen är julkänslan??
Vart fasen är snön?? Jag tycker det ser urlöjligt ut med dessa förbaskade stakar man ser i alla stjärnor. Julmusik och glögg... vaddå det är ju bara en jävligt blöt och äklig höst!!! Vinter?? Jul??

För övrigt så har helgen varit ganska lugn.
Fredagen var visserligen en jävla skitdag då Stefan fick hoppa in och jobba och jag fick vara ensam med hundar, barn, stökigt hem, tvättstuga och allt vad detta nu innebär. Som tur va så kom min älskade granne ner med en drink på kvällen som vi drack med andakt! Under lördagen så var vi hos mamma på middag jag och Bell för att sedan komma hem och se att en viss pappa hade kommit hem och krypit ner i ett bad utan att säga nått. Han hade visst kört sönder maskinen och blev därför utan jobb resten av helgen. Skönt tyckte jag då det är ett litet bök att vara ensam med barn och hundar som ska ut!

Idag har jag bara varit i skolan i ca 40 minuter... infomöte på bibblan. Dumt möte för det hon stod och pratade om i 40 minuter hade jag själv kunnat ta reda på hemma på fem minuter. Men det är väl bra för den äldre generationen som inte är född med en dator i näven ;)jaja imorgon ska det nog bli heldag i skolan.
idag har barnen fått vaccinationssprutan för grissjukan så vi får väl se nu då hur det är med biverkningarna på dom! Fortsättning följer... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar