söndag 21 februari 2010

en seg vecka =(


jaha så var det söndag...
sista dagen på denna vecka och imorgon börjar en ny.
Så vad har hänt denna vecka? Abolut ingenting är jag rädd.
Har haft en riktigt seg vecka där jag kännt mig riktigt seg och trött, ont i kroppen och har nog mest velat ligga under mitt täcke och bara sova. Först på fredagen så tog jag med mig barnen och promenerade lite. Helgen har varit lugn och skön.
Elin har varit hos sin pappa hela helgen, lite ovant och tomt har det ju varit men för Elin så var det säkert både nyttigt och mysigt.

Jag och mamma har varit ute på lite grejer, handlat lite och en sväng till borlänge har vi hunnit gjort också.

Så imorgon börjar en ny vecka... vad är inbokat?
Ja egentligen så är det info om flytten på skolan imorgon men vet inte om jag ska gå!
På tisdag ska jag till skolan för att få intro på den nya kursen som jag ska starta med så fort jag är klar med medicinsk grundkurs. Dessutom så är det sista veckan för vissa kära som är på praktik, vissa har två veckor kvar! Längtar lite tills de är tillbaka så att jag kan börja plugga mer på allvar igen! Varit lite dåligt med det sista veckan. Det blir kraft tag denna vecka!!

Jaja sen har vi ju en kommande tallinresa också att plannera inför med barnvakter och hundvakter osv... inte lätt att göra nått när man är en tvåbarnsfamilj med två hundar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar