onsdag 24 februari 2010

Så typiskt med sjukt barn =(


Idag hade jag en liten fundering på om jag skulle ha åkt till gävle :)
Myst med vovvar och låta Filip få busa av sig med sin mamma och kanske nått syskon!
Dessa planer blev dock söndersmulade av en sjuk dotter och en arbetande karl.

Nu har vi i alla fall bokat in nästa fredag så vi får hålla tummarna för att inget annat händer nu. Guuuud jag måste skaffa mig ett körkort så jag kan ta mig vart jag vill på egen hand utan att vara så beroende av andra hela tiden. Trist att man inte har någon att köra med, och att det ska vara så dyrt =(

Jag har i alla fall pratat med en utbildd hundpsykolog i telefon idag.
Hon rekomenderade mig att kastrera hundarna! Ska börja kolla upp lite priser för tydligen så var det väldigt dyrt här. Vi ska se hur det ser ut i byarna runt om =/
Ja är det de som krävs så får jag väl göra det då!
Sen fick jag även tips om Dala hundservice... ååhhh om jag hade haft mer pengar. Har faktiskt velat utbilda mina vovvar till vårdhundar då de trots allt är GANSKA allergivänliga, dom är lagomt stora och mysiga! Filip kan vara lite för burdus och Kosmos alldelles för naken, men det vore kul att testa om de skulle passa i alla fall =) Jag är ju trots allt snart utbildad undersköterska och det vore kul om man kunde finna en anledning till att få ha med sig älsklingarna till jobbet =)

Jaja nog om detta, nu får vi hoppas på, lediga pojkvänner, friska barn och fint väder till nästa helg ;)Linda ska mysa med skallepär hihih

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar