torsdag 25 februari 2010

Hmmm...och...hmmm


Ja det är många tankar som rör sig i huvudet nu efter en jobbig dag och en jobbig vecka. Jag ligger ju inte så bra till med kursen som ska vara klar denna vecka =( Bell har varit super förkyld och varit hemma i tre dagar imorgon, inge feber men tvärtäppt i näsan och jätte hostig och nyser hela tiden. Nu börjar det tack och lov vända. Stefan fick äntligen jobb, dock passade inte tidpunkten mig ett förbannade dugg men det är som det är =/ Han måste ju jobba. Så...heltidsstudier, ett sjukt barn och en rastlös unge med två hundar och en karl som är borta hela dagarna och även vissa kvällar.

Mensen min har dessutom gått vilse =/ Har ju en sån där Nuvaring som ska sitta i i tre veckor och sedan ska man då ta ut den och vara utan i en vecka... då ska man i vanliga fall ha mens... detta gällde visst inte mig denna gång =( Har försökt ringa barnmorskan halva dagen idag får att få svar på om jag ska sätta i ringen idag som det är tänkt eller om jag ska vänta!! Gravid?? Nej nej det är på gränsen till omöjligt faktiskt. Efter en massa sökande på nätet så hittade jag lösningen... sätt i ringen vänta tre veckor, ta ur ringen och kommer det ingen mens då heller så är det dags för ett grav test... lät som en bra plan.

Sen har jag min dotter då...
Ungen har gjort mig helt hysterisk idag då hon kissar ner allt. Hon är snart sex år gammal och kissar på sig flera gånger om dagen. Jag har varit till läkaren flera gånger, på bvc och försökt pratat... inget fungerar!! Nu ska vi till barnmottagningen... om två månader =( Hon kommer kissa ner hela mitt hem så jag får lov att sanera till slut!

GUD ge mig styrka!!! Även små problem kan faktiskt bli jobbiga och just nu är det en massa små problem som för mig blir en enormt jobbig situation.
(flera celler med samma funktion blir till en vävnad, flera vävnader blir till ett organ) and so on... ja ni fattar kanske ändå!

Nu skiter jag i detta!
Ha det bra alla ni vintertrötta änglar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar