måndag 8 februari 2010

Ja vad ska man säga?

Har varit i skolan idag...
blir numera ganska matt av att gå dit och höra allt skit som hela tiden verkar cirkulera. Jag VET att jag inte förtjänar detta skit så jag kommer inte att ta åt mig, men däremot så känner jag att det förstör min utbildningen lite...

För övrigt så har jag dessutom bråkat med gubben...
fattar inte varför man måste vara så förbannade jävla ego,
att man inte kan hälpas åt i en relation utan en person ska få dra halva lasset själv, blir så jävla trött...

Sen har jag missat en stor hundutställning i borlänge i helgen.
Äntligen så är det en utställning i närheten så placerar dom den på en plats dit man inte kan ta sig med buss... tror dom att alla har bil eller??

Äsch en dålig och negativ dag idag, hoppas på en bättre dag imorgon
då ska jag till af på möte... ska bli väldigt intressant att se vad som blir av det.
Jag tänker i alla fall vara helt ärlig och inte krusa för nån!!
jag vill ha min utbildning och vill inte ha några som förstör det för mig!!

Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar