söndag 7 februari 2010

Bestämt mig

Nu ska jag inte slösa mer energi på att gå och vara arg och irriterad mer,
det är inte ens värt det!!

En ursäkt är mottagen men som alla ursäkter som godtas dom bättre face to face
än via ett sms eller internet. Dessutom så ursäktas det för fel saker... det är inte det vi blev kallade över facebook utan det är all skit och de anklagelser som vi fått höra i skolan. DET är faktiskt det värsta... Men nu skiter jag i det.
Jag vet vad jag gjort och inte gjort så jag KAN lägga detta åt sidan och se det som en lärdom i mitt liv. Nu ska det pluggas och umgås med de som faktiskt visat sig som fina människor och fina vänner. Jag är tacksam för att jag fick börja denna skola och fått chansen att läsa känna både vänner och kontakter som är väldigt fina och betydlesefulla. Finns inget ont som inte har nått gott med sig ;)

Nu blir det en promenad med hundarna och sedan en myskväll med UFC, hoppas på min favorit kommentator Paulo Roberto, roligare kommentatot på en fight finns inte =P

Kram på er alla, stora som små, vänner eller ovänner. Alla kan behöva en kram ibland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar