måndag 15 februari 2010

Måndag...medicinsk grundkurs fortsätter


Ja så var det ännu en ny vecka.
Medicinsk grundkurs fortsätter, idag hemma.
Ska till läkaren idag kl 13 för att kolla upp om en operation av mina fötter är möjlig! Har ju lite problem med dom så har jag tur så kanske jag kan få operera dom. Dock får jag ju hoppa på kryckor några veckor då vilket känns lite problematiskt men man får väl sätta gubben i jobb då :)

Min tanke var att jag skulle lägga på ett kål och kanske bli klar med denna kurs lite snabbare så att jag hinner skaffa mig ett sommarjobb innan det är försent. Dock så vet jag ju inte nu om jag skulle få en operation om jag hoppar på kryckor i sommar, svårt att arbeta inom vården då!!

Ja jag hoppas verkligen på denna op så snälla, håll tummarna för mig.

Annars sitter jag här och hoppas på att få en kallelse till barn med min stora flicka. Hon har det inte lätt och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att hjälpa henne =( Nu ska hon dessutom få börja bo hos sin pappa varannan helg, får se om det kanske är en anledning! Hon kanske saknar sin pappa. Konstigt kommer det däremot att bli för man är ju van vid att ha henne hemma nästan hela tiden så att hon plötsligt ska börja sova borta kommer bli knas till en början men jag tror att hon kommer behöva det. Lite egen tid och mys med sin pappa =)

Jaja jag ska väl börja göra mig i ordning för doktorn nu!
Ha de så bra alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar