lördag 24 juli 2010

kärlekssår läker aldrig


Nu har jag varit hos min lillasyster som fyller år idag...
blev lite sallad och fika, alltid lika fint när man kommer till henne!
Sen promenerade vi lite i skogen också, verkar ha blivit mitt nya kall.
Kände mig mycket piggare efter att jag snubblat runt bland träd, ris, bär och svamp en stund. En rofylld stund med surrandet från mygg, flugor, humlor och getingar samtidigt som jag hade en full fiskmås någonstans ovanför huvudet som skrek oavbrutet. Men det är verkligen vackert och helt underbart, trist att sommaren snart är slut =(

Annars har jag känt mig lite nere nu i två dagar
det gör ont i min själ =/
Vill inte känna denna smärta mer nu...
vill inte att det ska göra ont mer, det har gått så pass lång tid nu!
Tänk att en sådan sak kan sitta så långt inne...
tänk att det ska ta så lång tid för såren att läkas!
Önskar att jag kunde gå vidare nu...

Hur fan i helvete kunde ni???

2 kommentarer:

  1. Tänk vad två människor kan göra med ens liv...det finns två människor som gjorde mitt liv till pest oxså...men det är bara att gå vidare och man blir dessto starkare efteråt!! Två människor som man litar på och tror att är ens vänner..men vad fel man kan ha om ens vänner...Nu mera väljer jag mina vänner mer noggrant!! Även lång vänskap kan vara falsk och ta andras parti.....

    SvaraRadera
  2. Låter bekant... Skönt att du blev starkare, aldrig kul när man känner sig sårad av sina vänner!

    SvaraRadera