lördag 24 juli 2010

Kul kväll

Har haft en bra kväll trots allt.
Dagen startade uselt, drömmde som vanligt konstiga drömmar som ger en sån där äklig eftersmak som sitter i hela dagen. Kände mig bara ledsen och arg.
Tog en sväng på stan med en killkompis, köpte lite grejer tills hans bröllopsbesök imorgon och avslutade stan med en fika innan hemresa.
Ja vem kliver inte på bussen!!!
Hon med stort H...
mitt hatobjekt,
hon som bär en del av skulden till mitt usla mående de senaste månaderna
hon som är en av anledningarna till att mitt liv vände så drastiskt
hon som sabbar mina dagar genom att besöka mig i mina drömmar
Hon som jag bara vill glömma att hon ens existerar!!

Tog en sväng med en kompis för att leta svamp
resultatet blev litet men kul var det :)
Skrattade så mycket att jag fick ont i magen
han är bra rolig den där killen!!
Sen råkade jag visst lura iväg oss på nå småskogar och efter minst tio mil var vi tillbaka till falun, helt sjuk omväg enbart för att jag tyckte det var för jobbigt att åka tillbaka mot bjurs igen :P
Fjällgrycksbo-Marnäs-Bingsjö-Enviken-Falun
Jag fattar verkligen inte hur det gick till men skoj var det!!
Nu är jag och Filip lite trött på skogen så nu ska det sovas!
Godnatt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar