onsdag 28 juli 2010

mysdag

Idag tog vi en riktig mysdag, jag och tjejerna!
Är så glad att de är hemma och förgyller mitt liv, min vardag =)
dom är så vackra mina tjejer, underbara och snälla.
Självklart så kan man tröttna ibland, trots är inte alltid lätt att hantera
men jag är så stolt över mina tjejer!!

Idag var vi ute och tog en promenad
Elin åkte inlines, hon är jätteduktig. Én annan får ju skämmas på ett par inlines brevid henne =)
Och sen kan hon säga integritet utan minsta fel *retas*
Och Bell då... haha ja Bell.
Den lilla guldlock med sina jätte lockar och glada humör.
Hon har alltid ett bus på g och ibland så upptäcker man inte hennes bus fören långt efter hon gjort dom
Jag annordnade en tävling idag, den som hittar tvdosan som varit borta i flera veckor fick bestämma middagen för imorgon. Jag och Elin letar som idioter...
en Bell tultar fram till sin mamma och säger, "mamma va gör du?"
Jag berättar bara att vi letar efter den svarta dosan som går till teven...
Bell går fram till mitt vitrinskåp och säger "där e den mamma"
Själv skulle jag aldrig ens titta under det skåpet då jag ansåg det för lågt för att ens få in en dosa där... pillade lite med sopskaftet och vips så kom dosan ut!!
Ja jag undrar hur den kom in där :P

tycker det är så tragiskt att vissa personer väljer bort dessa underbara själar
än har jag klarat mig bra, men snart kommer frågorna!
hmm vad ska jag säga??

Igår kom även Elin fram till Stefan och sa att hon trodde att jag hade hans bebis i magen igen...hmm vad får dom allt ifrån??
Jag får hoppas att hon tror på storken och har livlig fantasi :P
Jaja nu lär jag sova, imorgon måste jag in till skolan en sväng...
hoppas på sol =)

Pöss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar