måndag 2 augusti 2010

helgen är över, en ny stressig vecka

Ja så var det måndag igen, för det är väl måndag?
Jag är helt dagvild och fattar ingenting just nu, förstår inte vad som hände.
Måste bero på att jag har mina barn hemma som gör att det inte riktigt känns som vardag. Idag var jag in till skolan en sväng, har två veckor kvar och sju redovisningar att göra =( Ja de mesta är jag klar med men känns som att jag skulle behöva gå igenom det så att jag har någon koll om vad kurserna verkligen handlar om.
Några av kurserna gjorde jag när jag var riktigt riktigt nere och tro mig... jag vet verkligen ingenting om vad de kurserna handlar om =/

För övrigt så rullar väl allt på som vanligt...
pengarna är slut,
maten är slut och jag skulle behöva mig ett jobb.
Är så trött på att aldrig ha råd att gå ut och göra nått,
att aldrig kunna äta ute med mina barn
att inte få följa med dom till sommarland om några veckor =(

Jaja det blir väl min tur någon gång också!
Just nu sitter jag i alla fall hemma i mitt kök
framför min dator och ska plugga, ja jag bör plugga men det går lite segt
skyller på att klockan är för mycket tror jag så hjärnan har stängt av för dagen.
Är faktiskt väldigt stolt över mig själv då jag inte rökt en cigg eller ett endaste bloss på jätte länge nu. Känner mig inte alls sugen när jag har saker för mig men när jag kommer hem och sitter här för mig själv så blir det svårt att inte känna ett visst sug eller en saknad efter det.
Ja det är då någonting som hållt mig sällskap under de mest jobbiga perioder i mitt liv och allra helst nu på slutet. Ja jag får försöka låta bli även om jag är ensam, dock verkar jag inte lida en dag uten cigg heller även fast jag röker en då och då, frågan är om det är nödvändigt att röka då om man inte behöver??
Ja eller ingen behöver väl egentligen??

nej nu åter till studierna och se om jag får nått gjort ;)
Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar