tisdag 6 juli 2010

problem


Har ägnat hela kvällen åt att läsa för att hålla tankarna borta...

Jag har verkligen problem med kläder.
Dom finns överallt i mitt hem och får det att se stökigt ut
och inte kan de hoppa ur tvättpåsarna och in i garderoberna själv heller,
men sprida ut sig över hela mitt hem går visst bra.

Börjat få noja på mina grannar också.
Har fått en ny som flyttat in på bottenvåningen...
hon verkar skum och har säkert vissa problem vad gäller hälsan.
Brevid henne bor en "tant" som jag nästan är säker på har lite alkoholproblem,
pratar och sluddrar i telefonen ute på sin uteplats så svårt att inte höra.
Ovanför bor det någon som tror att hans framtid är inom musiken...
han skulle enbart lyckas om han höll truten och bara spelade gitarr.
Mina andra grannar har jag helt seriöst knappt sett skymten av sen jag flyttade hit.

Nej jag tror jag fått nojan av boken jag läser...
vilken skum bok,
av en skum person,
som levt ett skumt liv.
The Heroin diaries av Nikki Sixx
Ja vill man drömma om elaka dvärjar och mexikaner så läs den!!
Själv drömmer jag så mycket konstigt själv så det har inte drabbats mig!

För övrigt så ska jag nog satsa på att hitta mig en tjej...
ja som en flickvän!!
Det borde ju egentligen vara det absolut bästa.
Jag skaffar mig en underbar tjejkompis som man dessutom har sex med.
Man kan sitta där och prata skit och fnissa,
titta på filmer som en kille aldrig skulle vilja se
och ligga och prata långt in på natten om nått helflummigt
det finns ju så många leksaker idag så det borde man ju inte sakna?
Haha jaja jag kanske förfinar det hela lite inte vet jag
men killar är ju så underliga så man blir ju helt enkelt inte klok på dom

De kan inte prata
de kan inte visa känslor
de tror det är omanligt att vara gullig
och så anser många av dom att kärlek och romantik bara existerar på film
de kan inte gråta
nej fan vad less jag är på det där.

Jag vill ha någon som älskar mig
som kan säga det och visa det
spontan fysisk och psykisk kontakt tack!!

6 kommentarer:

  1. Some men are very cruel. Not worthy of wonderful women. They lie, pretend to be something they are not and have the ability to "love" you and then throw you out like a piece of garbage. Some can be hypocritical and just deviant. I've been tempted to get a girlfriend too :)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle gärna komma hem till dig och mysa, med allt vad det innebär. ;)

    SvaraRadera
  3. Som sagt; Jag myser gärna med dig. Även om vi inte känner varann så värst väl, bortsett från att vi råkats vid ett par tillfällen, så skulle jag inte tacka ner till mys med dig. ;)

    SvaraRadera
  4. hmm nu blir jag nyfiken :)

    SvaraRadera