måndag 9 augusti 2010

idag var jag bäst =)


Har haft en otroligt effektiv och bra dag.
Är väldigt väldigt nöjd med mig själv =)
Hade en redovisning idag i social omsorg, klarade det galant med dock bara ett G men det kvittar, en kurs avklarad och en kurs närmre färdig undersköterska :P

Hem och fixade klart handledningen och lagade middag till barnen.
Efter att dom kagt sig så körde jag ett träningspass, tror han hette OConnor och körde i ca en timme, tog en rask sväng med Filip medans jag pratade lite strunt och lite studier med älskade Malin för att sedan gå hem och köra 20 minuters yoga ;)

Nu har jag tagit ett bad, ätit en banan med keso (äpple päron och vanilj) så ska jag snart lägga mig och sova för att göra mig redo för en redovisning i handledning imorgon förmiddag!! Snart är jag klar och då ska det jobbas och tjänas pengar :)

Nu ska vi se till att hålla i detta och nå mitt mål... 20/12 ska det vara klart :P

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar