lördag 7 augusti 2010

Varför gör jag så??

Varför slösar jag min tid och min energi??
Varför tillåter jag mig att bli så hatisk mot folk som inte ens själva förstår vad felet är. Nej denna gång är tyvärr personen helt oskyldig....
Det ända han gör är att börja intressera sig för en person som blivit singel sen några månader tillbaka, jag har ingen aning vad hon vill men det stör mig så enormt jävla mycket. Men felet är ju helt och hållet hans. Det var han som gav bort sitt nummer, det är han som inte svarar vilket gör att man bara blir m,er fundersam...
Nej fan vad trött jag blir på att min energi slösas bort på detta.
Måste arbeta med min självdiciplin och tvinga mig själv att sluta bry mig om detta mer. Faktiskt om ALLT som kretsar kring honom....
Tack för idag, skriver mer imorgon då detta faktiskt i övrigt varit en trevlig dag med min fina fina Malin!!

Älskar mina vänner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar