onsdag 4 augusti 2010

skit dag



Ja denna dag var verkligen mig helt emot...
Bell har varit jätte sur idag och Elin lika så och de har bara bråkat,
de brukar annars komma ganska bra överens men absolut inte idag.
Jag har massor med plugg att göra inför mitt sista datum nästa fredag,
en kurs att göra klar, en annan att skriva ner. Fyra redovisningar att läsa inför så jag vet vad jag ska svammla om. Hur tusan detta ska gå till med två barn som inte kan lämna mig ifred en sekund av dagen vet jag inte =(

Snälla Stefan var här och skulle hjälpa mig att laga elins cykel,
det gick inge vidare så det blir en ny cykel eller ett helt nytt däck. Det kanske inte är så dyrt men fortfarande inte kul när man inte har en krona över någonsin.
Jag måste bli klar snart så jag kan skaffa mig ett jobb och bara jobba och jobba. Jag är så trött på att inte ha pengar så man klarar sig hela månaden, att inte kunna unna sig nått, åka någonstans, köpa nått kul eller göra nått kul med barnen. Är så trött på allt just nu! Nu skiter jag i detta och går ut med min fina fina Filip!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar