torsdag 29 januari 2009

en chinese crested!




Måste bara få ägna ett inlägg till min underbart goa och rara vovve och bästa vän.
Han är ett riktigt drygskåp som älskar att busa, vill alltid vara med och förföljer en oftast hela dagarna. älskar allt som ramlar från bordet och ner på golvet och lyckas alltid teleportera sig dit under när familjen äter mat utan att någon märker det. Han älskar solen och solar i minsta solfläck som han ser om det så innebär att han måste trycka upp hela nosen mot en vägg eller lägga sig på ryggstödet i soffan. Han är könsmogen och ska sniffa och slicka på varje gul hög han ser och inte ser när vi är ute, han försöker jucka på folk som kommer och hälsar på och ser man inte upp så kissar han på dina prylar när vi är på besök. Han är min ständiga sängkamrat som sällan sviker mig, sover på mitt täcke mellan mina ben varje kväll och ligger där till den som kliver upp sist går upp. Han hatar att klippa klorna, duscha och ha kläder på sig och skäms så fort man säger åt honom!
Han är det knäppaste, jobbigaste och underbaraste vän jag har och framför allt som flyttar han ju inte ifrån mig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar