fredag 30 januari 2009

*pust*

Nu har jag suttit hela dagen och pluggat på om religionen och historian. Klarade av uppgiften som jag hakade upp mig på igår som tog hela dagen, det visade sig sidan att jag hade missat sidbytet och inte läst hela frågan!!! Jävla klantarsel man är så en hel dag försvann igår på att sitta och inte fatta nånting!! Kommer få lov att plugga under helgen också tyvärr men men man får ju skylla sig själv. Annars har dagen varit bra, Elin åkte till mamma och slappade nu på kvällen. Hon älskar att få åka dit och bli lite ompysslad med film och godis och mumsig barnvänlig mat. Hemma försöker vi äta lite nyttigare mat nu mot gamla tidens makaroner och korv och köttbullar och pannkakor och grejer, vilket inte uppskattas av Elin som älskar köttbullar och pannkakor!

Isabelle fick äta lite fil till mellanmål idag och fick sitta med tallriken framför sig och äta helt ensam =) Hon älskade att få äta själv och blev jätte arg när Stefan tog henne därifrån. Kosmos blev också glad när han fick gå och slicka i sig fil från golvet sen. Middagen fick hon också kladda med själv tillslut efter att jag tröttnat på att försöka jaga hennes mun som hon hela tiden tog bort när skeden började närma sig. Med lite hjälp av mig att få skeden på plats så fick hon iallafall i sig maten. Himla envis tjej det där. Jaja nu ska jag umgås lite med Stefan så ska jag försöka sova sen. Sovit dåligt i två nätter nu pga att det kliar så in i helvete på fingret hela tiden! Jaja hoppas på att det blir bättre snart då! Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar