torsdag 29 januari 2009

paniik


Nu sitter jag här framför datorn med en röd och extremt het ansiktsmask i ansiktet. Den var helt underbar för den var värmande så när man smetade ut den här så blev man helt varm i ansiktet!! Den ska visst vara djuprengörande och sätta igång cirkulationen i ansiktet, jag vet ju inte om den fungerar men jag känner mig lite fräschare efteråt. Jag ska skriva in mitt arbete i historia på datorn och jag känner mig så stressad, kom på igår att jag inte hade läst hela kapitlet som jag skulle ha läst förra veckan. Ja det var bara att sätta igång så nu måste jag fixa Historian, religionen och samhällskunskapen resten av veckan. Åh jag som låg så bra till de två första veckorna, man får inte slappna av heller för då kommer arbetet ikapp en med rusande fart. Så nu sa jag ifrån mig jobbet i helgen och lär väl sätta mig och plugga plugga plugga.....

Annars är väl allt lugnt, Elin var hos sin bästa kompis efter dagis igår och kom hem runt 18,30, hon hade super roligt sa hon!! Det är så skönt att hon har kompisar som hon kan följa med hem efter dagis, hon tycker ju att vi är så tråkiga här hemma =)
Men nu är det bäst att jag sätter fart så jag får nånting gjort för i helgen vill jag dricka lite vin och slappa lite med någon god mat. Det har blivit dåligt med GI nu också för Stefan står för middagen och då blir det ofta snabb mat och lite GI, ska försöka bättra mig nu!!
Hej så länge

2 kommentarer:

  1. Heja Linda! Du är så duktig som pluggar! :)

    Fint pusskort va det också. Gullisar!

    SvaraRadera
  2. Ja man måste ju börja någonstans ;)
    Bilden är säkert minst två år gammalt och vi var så ny kära och gulliga, vi är nog tyvvärr inte lika gulliga idag!!

    SvaraRadera