tisdag 20 januari 2009

Ja så var det en ny vecka, nya arbetsuppgifter och grejer men ligger tack och lov steget före så har inte så mycket ändå utan ska börja med nästa veckas uppgifter i de flesta ämnena. Måste lista ut en Novell om någon av de sju dödsynderna, vet inte om jag ska ta avund eller girighet. På torsdag ska jag till vårdcentralen med mitt finger...igen, det vill helt enkelt aldrig bli bra. Det spricker bara upp nya sår som rinner och äcklar sig hela tiden. Har fått antibiotika som tog bort de mesta av såren men så fort kuren va slut så kom det nya! Jaja får se vad de säger. Och nästa vecka fyller iallafall Isa 1 år, tänk va tiden går fort! Tänkte lägga ut lite kort på mina älsklingar nu när jag kommit på hur man gör =)
Håll till godo och ha det bra!





















































1 kommentar:

  1. Så fin familj du har min bästaste vän:)Puss å Kram

    SvaraRadera