söndag 18 januari 2009

sjuker

Usch va sjuk jag är, och jag tycker så synd om mig själv. Blir galen på min dumma hand också som aldrig blir bra! Fick någon form av infektion pga eksem eller en svampinfektion (vad det är vet dom inte så klart, provsvar väntas) Jag hade sår över hela fingret och det gjorde såååå ont. Nu äter jag antibiotika och smörjer fingret med en massa salvor. Och det kliar och kliar, ibland vill jag nästa tugga av mig hela handen, och nu har det dessutom spridit sig till andra handen. Såren är borta men vilken klåda jag har istället!

Isabelle är ju som jag kanske skrev i mitt virriga inlägg igår, också sjuk, mest snorig men man vet ju aldrig om det är nått mer. Hon gnäller och gnäller och hon som alltid är så glad!

Annars så har jag väl mest sovit, spelat lite dator och försökt läsa lite samhällskunskap, befolkningspyramider och in och utvandring ur olika länder och vad det beror på. Hmm ja vad kan det bero på?? Jaja det ska tas ner skriftlig med egna ord för det är vad min första fråga i mitt arbete som ska in om fyra veckor ska handla om! I morgon måste det pluggas och pluggas och inte vara sjuker!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar