onsdag 21 januari 2009

Onsdag

Idag har jag nästan varit iallafall lite duktig!
Åkte förbi jobbet för att skriva på ett nytt anställningsavtal för mitt hade gått ut, då fick jag jobb till helgen till och med =) Jobbar med svärmor på Söndag och på min favorit avdelning på Lördag. Det ska bli roligt faktiskt! Sen var jag förbi på skolan och träffade min lärare för att diskutera lite om skolans upplägg och lite sånt, jag ska ju gå på lektioner varje torsdag men förra veckan var vi sjuka och denna vecka så ska jag till läkaren med mitt finger igen. Ja eller jag fick inte ens komma till en läkare utan var tvungen att gå till distriktan först för att sedan förmodligen komma till en läkare. Så nu ska jag dit imorgon och hoppas att de hittar på vad det kan vara!

Har en liten jobbig grej på skolan också... jag lyckades av någon dum händelse hamna i samma kurs som en gammal gammal vän som visst hyser en väldigt numera otrevliga och mycket ovänliga känslor till mig. Vi blev osams för 8 år sedan och jag måste ha varit väldigt dum för hon är arg på mig än. Klassen är väldigt liten så det är helt enkelt oundvikligt att vi inte kommer få lov att jobba ihop med någon uppgift. Det låter ju verkligen urlöjligt men jag hatar när folk är arga eller tycker illa om mig på något vis och får faktiskt lite ont i magen för att gå på dessa lektioner. Men hur ska jag kunna undvika i 20 veckor??

2 kommentarer:

  1. Har du varit dum??Nej det tror jag inte på:)

    SvaraRadera
  2. hehe nej det är klart jag inte har =) Jag som är så snäll!!!

    SvaraRadera