lördag 17 januari 2009

Lördag

Jaha så har nästan hela lördagen gått, inte mycket har vi gjort heller.
Jag tog mig en sovmorgon och sov länge, tyckte nog att jag förtjänade det lite efter en veckas pluggande =) Men jag vet inte om Stefan tycker detsamma men nog fick jag sova iallafall, om jag tog promenaden med hunden. Och han va då så trött så han sov lika länge som jag så det var då inga problem alls!! Imorgon ska jag in och jobba... i 2,5 timmar! Känns onödigt med så få timmar men jag vågade inte tacka nej nu när jag jobbat så lite senaste månaden om inte ännu längre! Usch och förkyld håller jag på att bli också, har ju nästan nyss blivit frisk så blir man sjuk igen, Isabelle är lite hängig hon också så vi får väl se om det blir någon spruta på måndag! Imorgon ska Elin börja på sin dans igen, lilla gumman var så söt när hon stod på scenen i folketshus och dansade för alla dessa människor, klart hon ska fortsätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar