måndag 26 januari 2009

nöjd


Idag har jag mest läst religion, naturfolket. Ganska intressant faktiskt, imorgon blir det kanske att fixa klart referatet som ska va inne nästa vecka. Måste försöka hinna på något vis och sen ska jag försöka låta bli att sova så länge som jag gjorde idag ;)

Imorgon fyller iallafall lill tjejen 1 år, det går så himla fort och hon blir så stor.
Vi var ner på stan och köpte presenter till henne, det bli mest kläder för snart börjar ju hon dagis och där går det ju alltid åt kläder när de är små! Sen har jag gjort om lite i mitt vardagsrum, köpte ett nytt vardagsrumsbord och nya gardiner så nu har jag nya gardiner i alla rum och ett nytt rumsbord. Det blev super fint och jag är så nöjd. Nu ska jag ut med pissbosse sen ska jag läsa lite om jag orkar!! Kram på er

2 kommentarer:

  1. haha hon är helt tårögd för hon är skitsur och jätte trött men så fort mamma kommer med kameran så flinar vi upp oss så fortsätter vi gråta när hon är klar!! =)

    SvaraRadera