söndag 25 januari 2009

söndag-lite kalas


Igår prövade jag på att jobba för första gången sen juldagen.
Det gick bra att jobba men jag jobbade ju med världens bästa, det gick mindre bra med handen.
Mina sprickor blödde titt som tätt så jag fick sätta på plåster, hade bomulls handskar med mig som skulle skydda när man håller på eftersom jag smörjer händerna ofta, men dom kom det hmm.... snusk på så dom fick jag lov att slänga. Ja sen sved det så bedrövligt om händerna efter att jag varit i på tok för mycket vatten med dom. Ja så i morse efter en sömnlös natt med sveda och klåda så sjukskrev jag mig. Ja inte tänker jag förstöra händerna ännu mera än vad dom redan är. Så idag fick jag en liten sovmorgon vilket var så skönt.

Idag kommer syrran med mamma och ska fika lite och fira Isabelle som blir stor tjej och fyller 1 år på tisdag! Det var så kul för jag sprang runt och letade efter kläder till min lilla födesedags tjej och hittad en jeans hängselklänning som Elin hade när hon fyllde 1 år, så den blev det!
Hon tog dessutom ett steg i går, dock ett väldigt litet men ändå så var det faktiskt ett steg, utan att hålla i sig. Hon blev så förvånad över att hon inte ramlade så hon tittade på mig och Farmor och så ramlade hon ;) Nu sitter hon på golvet och sjunger och leker med två gubbar, själv ska jag försöka fixa till mig lite för snart kommer mamma och Sandra. Hej så länge

5 kommentarer:

  1. Ååååhhh, lilltjejen börjar bli stor! :)

    SvaraRadera
  2. Hur kunde det gå så snabbt för våra små??:)

    SvaraRadera
  3. haha ja tiden går så fort! Sen fyller Elin 5 år i mars!!!! Vart tar tiden vägen?

    SvaraRadera
  4. Ja herregud och vi va väl fem när vi träffades!!Och det var ju faktiskt igår:)

    SvaraRadera
  5. Nja inte direkt igår kanske men det känns väl inte som om de vore så länge sen. Men så tänker du på allt dumt du gjort så känns det hela mycket mer avlägset =P

    SvaraRadera