torsdag 22 januari 2009

Skit läkare

Ja idag har jag varit hos läkaren igen för tredje gången med detta finger.
Första gången var det svamp och de tog en odling som de skickade iväg och jag fick gå hem.
Andra gången var det ett infekterat eksem som jag fick äta antibioteka för och smörja med nån salva. Denna gång så hade de fått svar på odlingen som inte visade på svamp, hon envisade att det måste vara det och gick och tittade själv och hittade inte heller på några svampsporer men dock får jag äta tabletter mot svamp i 6-8 veckor och äta antibiotika igen nu för såren som kom tillbaka direkt när jag slutade med förra kuren antibiotika. Så idag har jag löst ut medicin för nästan 1000 kr.

Sen deppade jag ihop där nere för när jag sitter och väntar på att den där distriktan ska läsa klart min journal för att se vad jag söker för så ser jag ju vad det står. Hon läste igenom vad de skrivit när jag sökte föra jul för mitt finger och en snuva som aldrig gav med sig. Där står det...
Snuvik, Inga övriga symptom, överviktig!!!!!!
Jag vet att jag inte lyckats träna bort den där gravidmagen och att jag är lite knubbig... kanske rent av tjock men att se detta skrivet av någon annan person. Bara att se de ordet och veta att det är mig hon skriver om!!! Dessutom... vad har det med saken att göra?? Skulle jag varit mindre snuvig om jag vore smal som en pinne eller??
Nej nu blir det ett nytt försök att få bort den här skiten. Inte fan vill jag se att folk kallar mig överviktig =(

2 kommentarer:

  1. FY FAAAN VILKA IDIOTER!!!!!!!!!!!!!
    Usch vad arg jag blir... ska jag slå na åt dig? ;)

    SvaraRadera
  2. Ja kanske lite, tycker inte om läkaren sen förr heller och hon blev inte mer populär nu!

    SvaraRadera